Tocanita de hribi cu smantana

Cand m-am casatorit ii spuneam cateodata sotului ca vreau sa prepar ciuperci/bureti, si-mi spunea sa nu fac ca lui nu ii prea plac.
Ma credeti ca acum tocanita de bureti este una dintre preferatele casei?
O fac buna, ma! :))
Nu-mi plac mancarurile ingrosate cu faina, apelez la aceasta metoda doar cand chiar nu am o alta mai buna la indemana dar prefer ingrosarea sosului cu ou si smantana.
Macar odata sa incercati tocanita asta de hribi/ciuperci, pentru ca puteti inlocui hribii si cu galbiori, vinetele, etc....
De data asta preparand-o cu hribi i-am preferat taiati in bucati marisoare , dar de obicei ii dau prin robot, fara a-i marunti insa sau a-i face pasta. O sa atasez si o poza mai veche retetei, preparata cu mai multe feluri de ciuperci, sa vedeti cum arata cand ii dau prin robot.

Ingrediente

5-600 gr hribi fierti
1/2 cepe
o lingura pasta tomate
un ou
200 ml smantana cu continut ridicat de grasime
30 m ulei
100 ml apa
3 catei usturoi
sare
piper

Pune uleiul la incins intr-o tigaie.
Ceapa curat-o si tai-o julien (sau toac-o).
Lasa ceapa la calit apoi adauga ciupercile taiate sau tocate si caleste-le impreuna inca 10 minute amestecand.
Adauga apa si lasa la foc mediu aproximativ 20 minute. Daca este cazul mai adauga cate putina apa, trebuie sa fiarba suficient timp sa se prepare ceapa.Cand apa s-a evaporat aproape total adauga pasta de tomate si omogenizeaza.
Intr-un bol bate oul cu furculita si adauga smantana.
Toarna amestecul peste hribi  amestecand usor, potriveste gustul de sare si piper si adauga usturoiul pisat.
Lasa sa dea doua , trei clocote si opreste focul.
Serveste NEAPARAT cu mamaliguta.



































9 comentarii:

  1. Vai, cum arata, cu mamaliga cred ca e dementiala!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nati, cand a mancat pentru prima oara baietelul, c-am evitat sa le dau cand erau prea micuti, a zis : cum ai reusit sa faci o mancare asa buna? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna tocanita. Nici mie nu-mi plac sosurile ingrosate cu faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador tocanita asta!!! Si mai am de asteptat mult pana gasesc eu ciuperci in padure :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Super delicioasa! Eu am invatat de la soacra mea sa prepar asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Numa` de bunatati te tii! :) Trebuie s-o fac si eu ca prea bine arata!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu ma abonez la o portie. Imi place, pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata chiar bine si merita sa probez!Imi place! De ceva timp incerc si eu sa evit ingrosarea mancarurilor cu faina.>:D<

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes