Briose cu iaurt si visine

Pe Ramona o stiu de ceva timp. "Conexiunea" dintre noi a fost perfectă de la primele conversaţii. Parcă ne ştiam de-o viaţă! Eu apreciez enorm munca si dăruirea ei, ea sinceritatea si simplitatea mea. Bunatati din natura e un brand curat si pur de care Ramona se ocupă, de care m-am bucurat nu o dată, şi vă doresc şi vouă s-aveţi parte să gustaţi din bunaţăţile pline de culoare, fără îngrăsăminte chimice şi insecticide. 
Ramona a venit cu ideea unei noi categorii în blog " Mic dejun şi pacheţel de şcoala/de servici" care să vină în ajutor  acelora care nu mai au idei cu ce să umple micul ghiozdănel al piticilor sau ce să asocieze lângă cana de lăptic de dimineaţa.
Aceasta va fi prima reţetă, voi selecta şi din cele prezente deja pe blog , urmând să adaug pe măsură ce voi posta.
Să aveţi o zi frumoasă şi multă sănătate!

Ingrediente

  • 2 ouă
  • 200 gr zahăr
  • 300 ml iaurt simplu
  • 200 ml ulei
  • 400 gr făină
  • un plic şi jumătate praf copt
  • o lămâie
  • jumătate linguriţă sare
  • dulceată de vişine Bunătati din natură
  • zahăr pudră
  • opţional ciocolată şi bombonele

Mixează ouăle împreună cu zahărul până obţii o cremă fină, lucioasă.
Adaugă uleiul în fir subţire mixând în continuare.
Adaugă iaurtul, sarea, coaja de lămâie şi sucul de la jumătate de lămâie. Mixează bine adăugând apoi  făina cernută amestecată cu praful de copt.
Trebuie să obţii o compoziţie grosuţă pe care o repartizezi cu lingura în tava în care ai pregătit forme de hârtie pentru brioşe.

Umple cam 2/3 din înălţimea formei.
Aşează tava în cuptorul preîncălzit şi coace brioşele la 160-165 grade pentru 30-35 minute. Trebuie să capete o culoare frumoasă şi să fie coapte bine. Testează cu o scobitoare.
Fie le pudrezi cu zahăr, fie le glazurezi cu ciocolată.
Eu am făcut 12 buc. cu vişine si 12 buc.fără.
Reteta este preluata de la user Pocahontas de pe culinar.ro.




3 comentarii:

  1. Eu una as face des briose pentru ca imi plac mult, dar altii fac mofturi.Trebuie sa prepar si eu reteta ta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-s un mare fan briose, dar cred ca visinele ii schimb mult gustul.. Trebuie incercata!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Papaciosul meu cel mic deja ma bate la cap sa I le fac! L-ai convins, atat pe el cat si pe mine. De dulceata nu duc lipsa iar de guri pofticioase nici atat! Multumesc Gabi!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes