Pui manastiresc


Daca este vreo mancare mai bun decat asta, sa mi-o ziceti voi, ca io n-o stiu.
E a doua oara cand fac, prima oara n-a apucat poze.
Am rasfoit retetele de la Sidy si  Miha, dar  amandoua au preluat reteta de la Radu Anton Roman. Eu nu am pus kaiser, (am uitat :-?? ).

Multam fain!

unt (40-50gr. )
un pui (de la care am oprit doar pieptul)
doua cepe mari
o cutie ciuperci feliate
100 ml vin alb, dulce
5-6 catei usturoi
200 ml smantana grasa
doua oua
sare
piper
putina boia iute
cimbru
o mana buna de frunze patrunjel verde






Transezi si speli bine bucatile de pui. Le condimentezi cu sare, piper si boia.
Topesti untul intr-o cratita , pui bucatile de pui si le rumenesti frumos.
Torni o cana si jumatate de apa, pui capac si lasi sa fiarba la foc mic.

Separat calesti intr-o tigaie ceapa taiata julien, pana prinde o culoare frumoasa. Scurgi ciupercile si le adaugi peste ceapa. Lasi la foc iute 2-3 minute amestecand, apoi adaugi vinul si lasi sa fiarba 5 minute.
Pui ciupercile in cratita peste pui, adaugi si usturoiul pisat, cimbru si le fierbi impreuna inca 10 minute (peste alea 30 in care a fiert puiul) .

Bati usor ouale intregi , adaugi smantana si patrunjelul tocat, iei cratita de pe foc si adaugi amestecul.
Omogenizezi si pui inapoi pe foc sa mai dea doua clocote. Vezi daca mai trebuie sare, piper sau usturoi.

Pune de-o mamaliga, daca n-ai facut-o deja :P.

13 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut!!!!Arata excelent!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu stiam reteta asta minunatata ,doar ca la noi la Brasov,se numeste ciulama de pui cu ciuperci si mamaliguta. Oricum,nu conteaza este absolut minunat !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand o sa vin la tine in vizita mancare d-asta sa-mi faci... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine c-a prins poze de data aceasta ! Delicios tre' sa fi fost Gabyt !
    Duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  5. Neatza fete! Duminica frumoasa!

    happyshopformy - ciulamaua e o mancare cu carne cu sos alb cu faina >:d<

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata extrem de bine, eu inca n-am facut pui manastiresc, dar vad ca vreti neaparat sa-mi faceti pofta cu el! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. vai ce bine arataaaaaaa
    nu am mancat niciodata, insa merita incercat! Arata minunat! Te pup scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pui, smantana, ciuperci, vin, usturoi, patrunjel...o bunatate de mancare! Vreau si eu o portie cu mamaliguta!

    RăspundețiȘtergere
  9. O reteta minunata si o prezentare pe masura. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunata mancarica ta iar buturuga imi place tare mult.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. OFf, Doamne. Cat de bine arata! Ce as papa si eu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Indradevar tare buna, am facut si eu aceasta mancarica acum ceva timp si chiar merita incercata!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes