Pui cu sos de morcov si ceapa

Iubim puiul, dragoste declarata !:))
Nu cred ca exista saptamana in care sa nu fac ceva cu pui; fie ca repet retetele, fie ca testez ceva nou, nu prea lipseste din meniu si-n plus e cea mai bunutza carne pentru copii.
In acest mod, pui cu sos de morcov si ceapa, il prepar cel putin odata pe luna, se face atat de simplu...exact cum imi place mie :)), fara prea multa bataie de cap.
Merge atat cu piure sau orez cat si cu o mamaliguta fierbinte , muraturi sau mujdei de usturoi.

Avem nevoie de:
un kg copanele
3 cepe
3 morcovi
3 linguri pasta de ardei
3-4 catei usturoi
o lingura pasta tomate
sare
piper
4 felii lamaie

Spalam copanelele si le punem la fiert in apa. Lasam sa dea 2 , 3 clocote, aruncam apa si punem alta.
Spalam morcovul si ceapa. Ceapa o taiem in patru iar morcovul in rondele groase si le adaugam peste copanele.
Avem grija ca apa sa treaca cam de doua degete deasupra carnii si legumelor.Punem capac si lasam la fiert la foc mic.
Eu am scos pulpele si le-am lasat deoparte pt ca erau deja fierte si morcovul si ceapa le-am mai lasat cam 15 -20 min.
Cand sunt fierte bagam blenderul si pasam. Adaugam pasta de ardei, pasta de tomate, usturoiul pisat, lamaia si pulpele, condimentam cu sare si piper si mai dam cateva clocote.
Putem servi.:)




4 comentarii:

  1. Cioc,cioc.........un premiu te asteapta la mine pe blog.
    Facem un troc ?............eu iti dau premiul si tu imi dai sa pap aceasta bunaciune.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sosul de Morcov la Pui este perfect.
    Ceapa , Usturoiul si Morcovii in Combinatie cäliti sint mortal si cu Pui pe lingä....sä-ti bati toti Copii..
    Prezentarea este ca de obicei tare släbutä :-))))))

    O Zi minunatä

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))
    Imi servesc cafeaua si rad :)))
    Bun inceput de zi ;)
    Nu, nu sunt calite. Totusi copii sunt mici si evit sa calesc prea des. De data asta nu sunt calite deloc, sunt asa..mai light :)))
    Si..nu i-am batut, chiar le-am dat si lor' promit ca data viitoare ii bat :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Voiam sa-ti trimit si pe ai mei la masa, dar daca se lasa cu bataie...ii tin acasa. :))))

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes