Muschi de porc in sos de rosii, picant



Astazi- muschi de porc in sos de rosii picant.
Bai..sosul asta e DEMENTIAL!!! insist, chiar va rog sa il incercati!

Ingrediente pentru 4 Portii:

cca. 800 g muschi de porc täiat in felii
3 linguri ulei
3 cepe
3 cätei de usturoi
2 linguri stafide tocate
o cutie Cirio pelati
1/2 pahar de vin alb
1,2 linguritä busuioc uscat
1 linguritä oregano
1 linguritä zahär
2 linguri smintinä
busuioc proaspät

Intai m-am ocupat de muschiulet.
L-am taiat felii, l-am condimentat cu sare si piper si l-am prajit bine pe ambele parti. L-am acoperit cu folie de aluminiu si l-am lasat in sala de asteptare :)))
Am incins uleiul.Am adaugat ceapa tocata marunt, am lasat sa se caleasca 2 minute dupa care am adaugat usturoiul feliat si stafidele si am mai calit 2 minute. Am pus vinul si am lasat sa fiarba pana s-a evaporat (nu mancarea :)))), numai vinul )

Am pus frumusel continutul din cutia Cirio, zaharul, condimentele uscate si..un capac (nu tot inauntru :))) ci deasupra.

Am dat focul la mic si mi-am facut o cafea :)))

Dupa aprox 30-35 minute am adaugat in sos doua linguri de smantana , bucatile de muschi, sare si piper si am mai lasat doua clocote .
Am oprit focul si am adaugat busuiocul proaspat (v-am pacalit :)), am pus tot uscat ca nu aveam proaspat si iubesc busuiocul la fel cum iubesc foaia de dafin ;), asa ca nu puteam renunta la partea asta din program :))) )

Am facut un piure, o salata de varza si..am papat.

E bun, bun, bun,. bun ! :)))
Stiti vorba aia "te lingi pe degete" ;)









7 comentarii:

  1. Am notat!
    Zici tu ca ii pacalesc eu pe ai mei sa manance stafide? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce frumos arata,dar ma cam sperie stafidele,am facut eu odata sarmalute de post cu orez si stafide,dupa reteta unei maicute,dar ai mei au papat orezul si stafidele le-au pus deoparte..li s-a parut ciudata combinatia

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabytza vorbesti de pretenu meu Porky? :)) Ma bucur ca- l avem pe pretenu asta in comun :))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. :(
    de ce ai sters?:(
    mi-a aparut pe mail ce ai scris si acum gasesc...sters :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Craitza, stafidele eu le-am bagat la blender.
    Nimeni nu banuieste nimic :))))

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes