Prajitura EXCELENTA


O prajiturica pe care eu,cand am facut-o prima oara,am zis:nu am papat prajitura mai buna decat asta niciodata:)))


Se face un blat obisnuit din 4 oua. 
Blatul:
Se bat albusurile spuma cu 4 linguri zahar.Se adauga usor galbenusurile, unul cate unul,si 4-5 linguri de faina.
Se coace la foc mediu .
Crema1.
6 albusuri se bat spuma cu 250 gr zahar, pe baie de abur.
Se adauga 250 gr nuca prajita si macinata.
Se pune pe blat si se da la cuptor pana ce crema prinde o crusta.(Eu las cuptorul intredeschis, pun o llingura de lemn sa nu permita usii cuptorului inchiderea completa)

Crema2.
5 galbenusuri,40 gr cacao,250 gr zahar pudra,3 linguri lapte,se bat pe baie de abur pana devine ca o pasta, destul de grosuta.
Separat se freaca spuma 250 gr unt.
Cand se raceste amestecul de galbenusuri,se amesteca cu untul spuma.Adaugati lingura cu lingura cam 2/3 din amestec si daca vedeti ca inmoaie prea tare crema nu mai adaugati.

Se pune crema peste prajitura cand aceasta este rece.
Se pastreaza la frigider.
E DELICIOASA!!!


6 comentarii:

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes